הוצאות, הכנסות, למי זה טוב?
לפני מספר חודשים פגשתי "סוחר" גדול שסיפר לי, כי מידי בוקר הוא כותב על הלוח לכל עובדיו "הוצאות! הכנסות?" – למי זה טוב? לטענתו, לרובנו
דף הבית » מידע מקצועי
לפני מספר חודשים פגשתי "סוחר" גדול שסיפר לי, כי מידי בוקר הוא כותב על הלוח לכל עובדיו "הוצאות! הכנסות?" – למי זה טוב? לטענתו, לרובנו
כבעלי עסק, לא פעם אנו נדרשים לראיין מועמד פוטנציאלי למשרות שונות ומגוונות. כשהריאיון צולח ולשני הצדדים ברור כי המועמד התקבל, הרי שתוך מספר ימים מקבל
כדי להגדיל את הכנסות החברה יש לבחון היטב מהם מאפייני המוצרים הנמכרים בעסק ואיזו מטרה הם משרתים עבור הלקוח, יש לערוך ניתוח על עולם הצרכן
כיצד משפיע המשבר הכלכלי על השינויים בטעמי הלקוחות שלך? ראשית למה? מאז פרוץ המשבר האחרון נכתב לא מעט על האפקט הפסיכולוגי של המשבר ואכן זהו
לאחרונה התחלנו עבודה עם חברה העוסקת בתחום העיצוב והפרסום, עסק שמהות פעילותו הינה מכירת שרותים ומוצרים יצירתיים. לחברה מחלקת עיצוב גדולה, מחלקת תפעול ומטה. בשלב
ישנם פרמטרים שונים שמשפיעים על היעילות הארגונית, להלן הסבר על חלק מהפרמטרים הללו: אפקטיביות אפקטיביות משמעותה עד כמה הארגון מצליח להיות יעיל ולהשיג את מטרותיו,
כל בעל עסק יודע שכוחות השוק הם אלה שקובעים את המחיר לצרכן והאם הרווח שלהם יהיה קטן יותר או גבוה יותר. כיצד פועלים כוחות השוק?
כושר שרידותם של עסקים רבים תלוי ועומד ביכולת שלהם להגדיל את ההכנסות. גם אם לא מדובר בסוגיה של שרידות, העסקים הללו יכולים לעתים להגדיל בקלות
כבעלי עסק, יתכן ולא פעם התחבטתם בשאלת משיכת השכר שלכם ותהיתם מהו סכום הכסף הראוי אותו תמשכו בסוף החודש או האם עדיף בכלל למשוך דיבדנד.
יש לכם מוצר טוב בידיים וחזון ברור, עובדים טובים וגם תמחור מוצלח, אבל משהו פשוט לא מתחבר? באווירה היום-יומית נראה כי העסק מתקדם בכיוון הנכון,
הערכת שווי מתבצעת לא רק על ידי שיטת היוון תזרים מזומנים אלא גם על ידי שיטות אחרות כמו שיטת המכפיל ושיטת השווי הנכסי, לכל שיטה