ייעוץ עסקי לחברות MVP

מידע מקצועי

הוצאות, הכנסות, למי זה טוב?

לפני מספר חודשים פגשתי "סוחר" גדול שסיפר לי, כי מידי בוקר הוא כותב על הלוח לכל עובדיו. "הוצאות! הכנסות?" לטענתו, לרובנו אין השפעה על ה"פאניקה"

קרא עוד »

עולם הצרכן

כדי להגדיל את הכנסות החברה יש לבחון היטב מהם מאפייני המוצרים הנמכרים בעסק ואיזו מטרה הם משרתים עבור הלקוח, יש לערוך ניתוח על עולם הצרכן

קרא עוד »

החברה כאורגניזם חי

לאחרונה התחלנו עבודה עם חברה העוסקת בתחום העיצוב והפרסום, עסק שמהות פעילותו הינה מכירת שרותים ומוצרים יצירתיים. לחברה מחלקת עיצוב גדולה, מחלקת תפעול ומטה. בשלב

קרא עוד »

יעילות ארגונית

ישנם פרמטרים שונים שמשפיעים על היעילות הארגונית, להלן הסבר על חלק מהפרמטרים הללו:   אפקטיביות אפקטיביות משמעותה עד כמה הארגון מצליח להיות יעיל ולהשיג את

קרא עוד »

כוחות השוק

כל בעל עסק יודע שכוחות השוק הם אלה שקובעים את המחיר לצרכן והאם הרווח שלהם יהיה קטן יותר או גבוה יותר. כיצד פועלים כוחות השוק?

קרא עוד »

היוון תזרים מזומנים

הערכת שווי מתבצעת לא רק על ידי שיטת היוון תזרים מזומנים אלא גם על ידי שיטות אחרות כמו שיטת המכפיל ושיטת השווי הנכסי, לכל שיטה

קרא עוד »