ייעוץ עסקי לחברות MVP

היוון תזרים מזומנים

הערכת שווי מתבצעת לא רק על ידי שיטת היוון תזרים מזומנים אלא גם על ידי שיטות אחרות כמו שיטת המכפיל ושיטת השווי הנכסי, לכל שיטה כמו לכל דבר אחר בחיים יש יתרונות וחסרונות, אנו מתאימים את השיטה לצרכיי הלקוח ובוחרים בשיטה שתעניק לנו את השיטה המדויקת ביותר.
 כדי להפעיל את השיטות יש לקבל מידע רב מהחברה ולכן השלב הראשוני הוא היכרות הלקוח ואיתור צרכיו, בדרך זו מקבלים יחס אישי שמותאם לדרישות הלקוח, הערכת שווי ניתנת לכל סוגי החברות החל מחברות תקשורת ועד חברות ביטוח.

היוון תזרים מזומנים – מה היתרונות של חברות להערכת שווי ?

  • בזכות שיטות להערכת שווי כמו היוון תזרים מזומנים ניתן להעריך במדויק את שווי החברה ולהימנע מעסקאות לא משתלמות.
  • אחוזי ההצלחה בעסקאות עולים כך שהסיכון יורד.
  • בזכות הערכת שווי חברות ניתן להבדיל בין סוגי הנכסים והצלחתם ולבחור את העסקה המשתלמת ביותר וכך למנוע רכישה של מספר עסקאות במקביל.
היוון תזרים מזומנים
היוון תזרים מזומנים

 

הזמנה מוקדמת של שירותים להערכת שווי תחסוך לכם סיכונים מיותרים!

הערכת שווי נדרשת כאשר מעוניינים למכור נכסים, לרכוש או לאמוד את הנכס לכל סיבה אחרת, אחת השיטות הנפוצות להערכת שווי היא שיטת היוון תזרים מזומנים, תחילה כדי להבין כיצד עובדת השיטה עלינו להבין מה אומר הביטוי "היוון תזרים מזומנים".

הערכת שווי בשיטת DCF היוון תזרים מזומנים

היוון הוא תהליך שמבטא את הערך הכספי של תקופה ספציפית בתקופה שונה ממנה, כלומר יש לבטא לפי תזרים המזומנים של החברה, מה הערך הכספי של החברה בעתיד וכמה ערך יש לאותו סכום היום, מידע זה משמש להערכת הנכסים הקיימים של החברה ובדיקה האם רכישת הנכס היא כדאית, כלומר כדי לדעת אם השקעה בחברה היא משתלמת יש לעיין בתזרים המזומנים העתידי של החברה ולהוון אותה לערך הכספי הנוכחי, זה בדיוק מה שנעשה על ידי חברה להערכת שווי.

ייעוץ עסקי לחברות MVP

אם. וי .פי בי הינו משרד לייעוץ עסקים מהמובילים בארץ בניהולם של סבינה בירן וג'קי אהרן.

לוקחים את העסק שלך
צעד אחד קדימה!

השירותים שלנו
מידע נוסף בנושא