ייעוץ עסקי לחברות MVP

ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית

ניהול עסקים הוא אתגר אינסופי עבור בעליהם. בעלי עסקים מתפקדים במגוון "כובעים" – בין אם מדובר באחריות לתהליכי השיווק והמכירה בעסק, תמחור מוצרים ושירותים, ניהול עובדים, התנהלות מול ספקים ולקוחות, או מעקב אחרי ההוצאות העסקיות. כל הפעולות הללו, נועדו בסופו של יום למקסם את שורת הרווח של העסק. איך ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית יכול לעזור?

ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית, הוא שירות שמאפשר לבעלי עסקים להסתייע במומחים בתחום הפיננסיים, כך שניתן יהיה לזהות במדויק את צרכי העסק ולהתאים לו פתרונות התפורים למידתו. באופן זה ניתן לממש את המטרות העסקיות באופן יעיל ומשתלם יותר בטווח הארוך.

 

ההגדרה של ייעוץ פיננסי לעסקים וחברות

ייעוץ פיננסי לעסקים וחברות, הינו תהליך שמסייע לבעלי עסקים ומנהלי חברות, לקבל תמונת מצב מלאה וברורה על מצבו התזרימי והכספי של העסק או החברה שלהם. במסגרת ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית, מתבצע תהליך אבחון של מצבו הכלכלי של העסק, אשר ממנו אפשרי להסיק מסקנות ולקבל החלטות המסייעות לשיפור ההתנהלות הכלכלית בעסק, על מנת לתמוך במימוש יעדיו.

 

אילו שירותים מספקות חברות ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית?

להלן השירותים שניתן לקבל במסגרת תהליך של ייעוץ פיננסי לעסקים:

בניית תוכנית עסקית

אחד הדברים הראשונים שחשוב שיזמים יעשו לקראת הקמת עסק חדש, הוא לוודא שברשותם תוכנית עסקית. תוכנית עסקית היא המפתח לניהול יעיל ואפקטיבי של העסק, תוך מימוש יעדים עסקיים שנקבעו מבעוד מועד.

במסגרת ייעוץ פיננסי לעסקים, יועצים פיננסיים מנוסים מלווים את היזם בגיבוש תוכנית עסקית התפורה למידותיו, תוך התייחסות למרכיבי מפתח בתכנון הפעילות הכלכלית בעסק, לרבות: תמחור והמחרה, סימון יעדים ריאליים, זיהוי פלח השוק הרלוונטי וקהל היעד המדויק של העסק, ויצירת מתווה לשמירה על רווחיות בעסק לאורך זמן, תוך אפשרות לצמיחה בטווח הרחוק .

 

בניית תזרים מזומנים

מסתבר שגם עסקים מצליחים, עם קהל לקוחות נאמן והכנסות נאות ויציבות, עלולים להגיע למצב של קריסה כלכלית, בהעדר תכנון נכון, מעקב יעיל וכלים פיננסיים לניהול תזרים המזומנים בארגון. החדשות המעודדות הן, שעל בסיס מעקב יומיומי, מקצועי ומדוקדק המתבצע כחלק מתהליך ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית, ניתן לבנות תזרים מזומנים המתחשב בהכנסות, ההוצאות, הרווחים והתזרים הקבוע בעסק. כך ניתן להשיג לא רק הצלחה מקצועית, אלא גם רווחיות לאורך זמן ולמזער סיכונים.

גיוס אשראי לעסקים

אם יש דבר שכל עסק זקוק לו, הרי שמדובר בתזרים יציב. יחד עם זאת, עסקים זקוקים גם לאפשרויות מימון שיאפשרו להם להתפתח ולגדול. שירות גיוס אשראי לעסקים בא לבחון על סמך הנתונים והצרכים הספציפיים של העסק, מהן אפשרויות המימון המתאימות ביותר והמוצלחות ביותר עבורו. יועצים פיננסיים לעסקים המספקים שירותי גיוס אשראי לעסקים בהתאמה אישית, מגיעים עם ניסיון בהתנהלות מול הבנקים בישראל, מה שמסייע להם להציע ללקוחותיהם פתרונות אשראי בתנאים משופרים עבור העסק.

 

הלוואות ומשכנתאות לעסקים

עסקים רבים בתחילת דרכם זקוקים לסיוע במימון של הקמת העסק. אולם הלוואות ומשכנתאות לעסקים הן מצרך מבוקש גם עבור עסקים וחברות בצמיחה. מציאת פתרונות המימון האופטימליים והכלכליים ביותר עבור הארגון שלכם, מחייבת סיוע מיועץ פיננסי המספק ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית. במסגרת זו, בוחנים מומחים פיננסיים את תנאי ההלוואה שהוצעה לבעל העסק כדי להבטיח שמדובר בהלוואה המתאימה לצרכי העסק ומוצעת בתנאים אטרקטיביים מספיק.

ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית
ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית

3 סיבות המצדיקות פנייה לשירותי ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית?

ישנן סיבות רבות שמצדיקות פנייה לשירותי ייעוץ פיננסי לעסקים, אך קצרה היריעה מלפרט את כולן. לכן בשורות הבאות, נציג 3 תועלות עיקריות שמספקים במסגרת זאת יועצים פיננסים לעסקים וחברות:

סיבה ראשונה: ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית כשמו כן הוא: שירות המותאם לצרכים העסקיים שלכם באופן אישי

אם אתם זקוקים למישהו "שיעשה לכם סדר" בכל הנוגע לניהול המשאבים הכלכליים של העסק שלכם, פנייה לשירותי ייעוץ פיננסי לעסקים, היא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. הידע והניסיון המקצועי עמו מגיעים יועצים פיננסיים המספקים שירותים מסוג זה לעסקים, מאפשר להם לזהות את האתגרים הכלכליים הספציפיים הנוגעים לניהול הפיננסי של העסק שלכם, ולבנות יחד עמכם אסטרטגיה כלכלית מנצחת שתוביל אתכם להשגת היעדים העסקיים והכלכליים שלכם בראייה קדימה. כל זאת, על מנת להוביל אתכם ואת המיזם שלכם, בסופו של תהליך, לעצמאות כלכלית.

 

סיבה שנייה: ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית מסייע לחסוך לא רק בהוצאות, אלא גם בזמן

אין חולקין על כך שייעוץ פיננסי לעסקים, הוא שירות שגלום בו פוטנציאל אדיר לחיסכון בכסף, אך לא פחות חשוב מכך, הוא פוטנציאל החיסכון בזמן. ניהול פיננסי בעסק הוא משימה תובענית המחייבת זמינות, עקביות וידע רב בתחום הכלכלי והחשבונאי.

הדבר נכון עוד יותר, כאשר מדובר על ייעול ההתנהלות הפיננסית של העסק – תהליך רב שלבי, הכרוך באיסוף הנתונים הכלכליים של העסק, ניתוח הפעילות הכלכלית של העסק, זיהוי נקודות הכשל הגורמות לגידול בהוצאות ואובדן רווחיות, מציאת פתרונות שיסייעו לחיסכון בעלויות ומיקסום הכנסות תוך מזעור סיכונים, ויצירת תכנית שתסייע בהטמעתם של כל השינויים הללו.

כל אלו, מצריכים כאמור, השקעה של משאבים רבים, אנרגיה, ובעיקר זמן שיכולתם להשקיע בפיתוח העסק שלכם במישור המקצועי והשיווקי. על כן, מוטב לפעול בצורה מושכלת ולשכור מבעוד מועד את שירותיה של חברת יועצים פיננסיים לעסקים, המציעה שירותי ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית.

 

סיבה שלישית: ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית מאפשר לכם לבצע השקעות עסקיות מושכלות

בעלי עסקים ומנהלי חברות רבים, עסוקים מאוד בעבודתם היומיומית ובהתמודדות השוטפת עם האתגרים הכרוכים בניהול הארגון שלהם. כך קורה שנושא ההשקעות העסקיות נדחק לרוב, לתחתית סדר העדיפויות, ולא במקרה. ניהול השקעות הוא תחום מורכב, שלא לומר – אמנות, המחייבת ידע מקצועי רב, ניסיון ענף ויכולת להתעדכן בשוטף כדי להישאר עם האצבע על הדופק. מסיבה זו בדיוק, הדבר הנכון ביותר הוא להסתייע בשירותיהם של יועצים פיננסיים מנוסים השולטים בתחום ההשקעות לעסקים.

מאחר ורוב בעלי המקצוע המספקים כיום שירותי ייעוץ פיננסי לעסקים וחברות הם בעלי השכלה פיננסית מתקדמת לצד ניסיון מקצועי רב בייעוץ לחברות ועסקים בתחום הכלכלי,
יש להם גם הכישורים והכלים לזהות את אפיקי ההשקעה האידיאליים עבור העסק שלכם.

יתרה מכך, עבודתם של העוסקים במלאכת הייעוץ הפיננסי לעסקים, מפגישה אותם לאורך השנים, עם מגוון רחב של בעלי עסקים ומנכ"לים של חברות. בהתאם לכך, יש ליועץ פיננסי לעסקים יכולת לזהות השקעות כדאיות בעלות פוטנציאל החזר ורווחיות גבוה, במגוון תחומים ושווקים.

 

ייעוץ פיננסי לעסקים בהתאמה אישית – היתרון שלכם על פני המתחרים

בעידן התחרותי של ימינו, קשה עד בלתי אפשרי לשרוד לאורך זמן בזירה העסקית, ללא תכנון מדוקדק וניהול יעיל של הפעילות הכלכלית והעסקית לאורך זמן. לכן ייעוץ פיננסי לעסקים הוא שירות חיוני לכל עסק השואף להתפתח ולצמוח.

מדובר בשירות שיקנה לכם כבעלי עסק, מגוון כלים ומיומנויות שיסייעו בייעול ההתנהלות הפיננסית של העסק, שמירה על איזון כלכלי בשוטף, גיוס פתרונות מימון משתלמים, הגדלת מחזור המכירות, גיוס לקוחות חדשים, ביצוע השקעות ורכישות בצורה נכונה, ובנייה של אסטרטגיה כלכלית מותאמת אישית למידותיו של העסק שלכם. כל אלו, יאפשרו לכם להביא את העסק שלכם להצלחה ואתכם – לעצמאות הכלכלית המיוחלת.

ייעוץ עסקי לחברות MVP

אם. וי .פי בי הינו משרד לייעוץ עסקים מהמובילים בארץ בניהולם של סבינה בירן וג'קי אהרן.

לוקחים את העסק שלך
צעד אחד קדימה!

השירותים שלנו
מידע נוסף בנושא