ייעוץ עסקי לחברות MVP

ייעוץ אסטרטגי לחברות

באקלים הכלכלי של היום, חברות קמות ומתפרקות ללא הכרה. מדובר במצב עגום – אנשים רבים עומלים עמל רב על הקמת עסק חלומותיהם, ונכשלים במהירות העולה על הזמן שנדרש להקים את החברה. חברות רבות בוחרות שלא לקחת סיכון ולהיעזר בייעוץ אסטרטגי לחברות, על מנת שיוכלו להניב רווח כספי משמעותי ולסלול את דרכן להצלחה.

מהו ייעוץ אסטרטגי לחברות?

דמיינו את התרחיש הבא – אדם מוציא הון תועפות, לוקח הלוואות ומקדיש כמות לא מבוטלת של זמן משאבים נפשיים על מנת לבנות חברה בשתי ידיו. חצי שנה מאוחר יותר, הוא חוזר לבנק, אבל הפעם כדי להכריז על פשיטת רגל בשל חוסר יכולתו לשלם את חובותיו.

אמנם התרחיש המתואר הוא תרחיש בדיוני, אך למעשה, מדובר באירוע יומיומי. בישראל כיום, חברות נאבקות על מנת להישאר עם הראש מעל למים – מלבד הקשיים האדירים שמדינת ישראל מעמידה בפני חברות חדשות, הכלכלה הישראלית טרם התייצבה מאז משבר הקורונה.

לצד זאת, ניהול חברה – גם כאשר מדובר בעסק קטן בלבד – הוא רכבת הרים כלכלית אשר יזמים רבים אינם מוכנים אליה. המגזר העסקי בישראל הוא תחרותי מאוד, וניהול חברה כבר ממזמן אינו כולל את ניהולה הפורמלי בלבד – ניהול חברה משגשגת מצריך שיווק אינטנסיבי, מערך לוגיסטי מורכב, איתור וגיוס של מועמדים איכותיים ועוד אינספור משימות מפרכות.

בדיוק לשם מטרה זו, חברות יכולות להיעזר בייעוץ אסטרטגי. ייעוץ אסטרטגי הוא ליווי של חברת ייעוץ מומחית, הבקיאה בכל התחומים הרלוונטיים לניהול חברות: אסטרטגיה עסקית, הלוואות לעסקים, ראיית חשבון וניהול פיננסי, מיזוגים וכדומה. למעשה, ייעוץ אסטרטגי לחברות הוא הזדמנות מצוינת לחברות להתרומם ולמנף את רווחיהן, ואף לתכנן תוכנית כלכלית ארוכת שנים.

 

מה כולל ייעוץ אסטרטגי לחברות?

ייעוץ אסטרטגי כולל קשת רחבה של תחומים אשר נהוג לעסוק בהם במסגרת ייעוץ אסטרטגי לחברות –

 

ייעוץ לוגיסטי

ייעוץ לוגיסטי הוא חלק בלתי נפרד מניהול חברה מתפקדת. רבים אינם מבינים את חשיבותו של מערך לוגיסטי איכותי, כשבפועל מדובר במערך שיכול לחסוך כסף רב. ניהול לוגיסטי נבון הוא קריטי לניהול חברה יעילה ורווחית שמעוניינת לראות תוצאות מידיות להשקעתה.

במסגרת ייעוץ לוגיסטי לחברות, חברת הייעוץ האסטרטגי תסרוק את המערך הלוגיסטי הקיים, הכולל את יעילותם של העובדים, קבלני השירותים שהחברה נעזרת בהם וכן הלאה.

הייעוץ הלוגיסטי כמובן ישתנה מחברה לחברה – כמובן שעסק משפחתי קטן לא יקבל ייעוץ זהה לייעוץ שתקבל חברה גדולה שכוללת עשרות ומאות עובדים.

 

ייעוץ פיננסי

ייעוץ פיננסי הוא כמובן ייעוץ שנוגע לתחום הכלכלי שבניהול חברה. כסף הוא כמובן נקודה רגישה – פעולה כלכלית שגויה אחת יכולה להוביל למפולת שלגים אשר בסופה החברה תיאלץ לפשוט את הרגל.

הבעיה היא שרבים מיזמי החברות אינם מחזיקים בהכשרה לניהול פיננסי של חברה ועל כן נוטים לעשות טעויות, או לשכור את שירותיהם של בעלי מקצוע רבים שהם אינם זקוקים להם. לכן, ההמלצה העיקרית שלנו היא להעסיק חברת ייעוץ אסטרטגי שכוללת ייעוץ פיננסי.

במסגרת ייעוץ פיננסי, תיבחן התנהלותה הכלכלית של החברה על מנת למצוא מקומות שבהם ניתן לייעל ולחסוך כסף באמצעות התבוננות מעמיקה בהוצאות וההכנסות של החברה. יועץ פיננסי מנוסה יידע להצביע על המקומות בהם ניתן לקצץ תוך שמירה על איזון בחברה ומבלי לפגום בתחומים אחרים.

בנוסף, אם החברה זקוקה להלוואה, מומלץ להיעזר בייעוץ אסטרטגי לחברות כיוון שליועץ פיננסי יש יכולת לשאת ולתת על תנאי ההלוואה בצורה מושכלת וטובה יותר אשר תשפר את תנאיה ותהפוך אותה למשתלמת יותר עבור העסק.

ייעוץ אסטרטגי לחברות
ייעוץ אסטרטגי לחברות

ייעוץ שיווקי

עם השנים, ישראל הפכה למעצמה שיווקית – כל חברה משגשגת בישראל, יומיומית ופשוטה ככל שתהיה, מנהלת מערך סושיאל מכובד ברשתות החברתיות ובמוקדי הפרסום השונים.

ישנם מחקרים רבים שמקשרים בין שיווק איכותי לרכישת השירות או המוצר, ועל כן אין להקל בכך ראש. עם זאת, כל חברה תצטרך מערך שיווקי שונה שתואם את קהל היעד שלה, התקציב שלה והמוצר שהיא משווקת. שיווק ללא הכשרה או ליווי מתאים עשוי להיכשל ובכך להוביל לבזבוז כסף רב, אשר מוטב להוציאו על ייעוץ אסטרטגי המתמחה בשיווק איכותי.

 

ייעוץ ארגוני

מטרתו של ייעוץ ארגוני הוא להסדיר את תחום משאבי האנוש בחברה, הכולל את הסדרת ההיררכיה הניהולית בארגון, אופן ניהול יום העבודה והמשמרות השונות.

ניהול וייעול עבודת העובדים יכולה בהחלט להניב רווחים רבים לחברה או לפחות לחסוך כסף רב. כמו כן, היא עשויה לתרום לתחושת הביטחון של העובדים במשרתם – זהו אלמנט נוסף שיקדם את היציבות התעסוקתית בחברה, ולכן ייעוץ ארגוני הוא בהחלט חלק אינטגרלי מייעוץ אסטרטגי לחברות.

 

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לחברות יעסוק יותר בתחום העסקאות, המיזוגים, הרכישות והחוזים. במסגרת ייעוץ עסקי, החברה תקבל ליווי מלא במטרה לנהל עסקאות משתלמות ונוחות ככל האפשר, אשר מניבות רווח נאה לחברה. לעיתים קרובות עסקאות מיזוגים ורכישות כרוכות בסיכון מסוים, ועל כן חשוב לעשותן בליווי ייעוץ עסקי מומחה.

 

למה צריך ייעוץ אסטרטגי לחברות?

כאשר יזמים מקימים חברה, הם מסכנים את עצמם, את נכסיהם ואת כל הערבים להם. הקמת עסק היא הליך ארוך, מייגע ובירוקרטי, אשר לא ניתן להבטיח כי תתקבל ממנו תמורה ראויה, וגם אם כן – יעבור עוד זמן רב עד שזה יקרה.

היות והושקעו בחברה מאמצים ומשאבים כה רבים, חשוב להתנהל בצורה דקדקנית וקפדנית בכל תחום על מנת לשמור על איזון כלכלי בחברה. עם זאת, כולנו חווינו על בשרנו את התחושה של אי מוכנות למשבר כלכלי אדיר ממדים, אשר התנקם במיוחד באלו שלא חסכו ליום גשום. על כן, גם שמירה על איזון כלכלי בחברה אינו תמיד מספיק.

לכן, כל בעל חברה צריך לדאוג כי האינטרסים של החברה מובטחים, וחשוב מכך – שהחברה במצב שהיא יכולה להניב רווח כספי משמעותי אשר יסייע בהחזרת ההלוואות ואף יכניס כספים לקופת החברה.

 

חברת ייעוץ אסטרטגי – ליווי עסקי ממומחים

כל עסק יכול להעסיק חברת ייעוץ אסטרטגי לחברות על מנת לקבל ליווי צמוד. בעזרת הליווי, בעל החברה מבטיח כי הוא עושה כל שביכולתו על מנת למנוע קושי כלכלי ולשמור על איזון. יתרה מכך, בעל החברה עשוי להשיג רווח כספי מרשים אם יסתייע בחברת ייעוץ אסטרטגי המתמחה בתחום העיסוק שלו.

ישנם בעלי חברות אשר נרתעים מהעסקת חברת ייעוץ אסטרטגי, בשל העלויות הכרוכות בכך. ההסתייגות מובנת לכל, אך חשוב לזכור שללא ייעוץ כלל, החברה עשויה לפשוט רגל ולהותיר את בעל החברה בחובות עמוקים לשנים רבות. לעומת זאת, שכירת חברת ייעוץ אסטרטגי אמנם תצריך השקעה כספית מסוימת, אך היא עשויה למנוע לחלוטין את קריסת החברה ואף להוביל לשגשוג החברה.

חברת MVP מתמחה בייעוץ אסטרטגי לחברות מזה 15 שנים. נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם את מומחיותנו, כך שיחדיו נוכל לקחת את החברה שלכם צעד אחד קדימה ולהפוך אותה לנכס משמעותי. חברת MVP חרטה על דגלה מקצועיות, אמינות וליווי פרטני של הלקוח. צרו קשר עוד היום על מנת שנוכל לשתף אתכם בסוד ההצלחה שלנו.

ייעוץ עסקי לחברות MVP

אם. וי .פי בי הינו משרד לייעוץ עסקים מהמובילים בארץ בניהולם של סבינה בירן וג'קי אהרן.

לוקחים את העסק שלך
צעד אחד קדימה!

השירותים שלנו
מידע נוסף בנושא